UNTUK MAKLUMAN SEMUA


Friday, April 30, 2010

MY SEWING ROOM


Inilah bilik menjahitt saya... sekarang keadaan kemas tapi tentu smua org bleh bayangkan waktu ianya bersepah .. yang kelihatan kat situ adalah Rak Barang2 kecil yg husband belikan kat Tesco harga dalam RM50 dan memang sungguh2 berguna. kat sebelah tu Mesin jahit yg banyak berjasa ..



Kat sini saya gantung semua bag-bag yg dah siap ... yg dalam gambar ni hari isnin baru bleh hantar .. hubby outstaion .. kena tunggu dia balik baru bleh hantar.


Oh mesin jahitku .. dan juga seterika yg berjasa .. Seterika adalah antara benda2 yg paling penting untuk saya membuat bag dll.




koleksi fabrics yg begitu banyak ,...
saya beli dari

4. Nisa

mereka menawarkan harga yang agak berbeza.. so kena bijak memilih .... tapi kalau dah suka tak kira mahal atau murah saya beli saja .. yg penting I LIKEEEE


Zip ini saya beli sepanjang 100 meter .. zip ni kukuh untuk buat zip pencil case, bag dll. kalau harga semeter, masa tanya kedai dia kata RM3 .. so sesapa yg rasa nakkan zip nih .. saya bleh bagi murah2 ...


Magnetic snap yang saya beli dari tini .. Snazzy n such .. saya memang suka beli magnetic snap dari tini .. harga sungguh berpatutan ..



ini pula kepala zip .. untuk zip yang 100 meter tuh ...


4 comments:

Jess said...

Wah, banyaknya kain collection heavy cotton.
Bila boleh habis ni? :)

Cik As said...

ntah arrr
selagi tuannya mcam kura2 menjahit selagi itulah kain2 ni akan berlambak2
ahaks ... tapi nak shopping kain gak .. nak nak nak

Jess said...

Habiskan stock dulu lah, nanti kesemua capital sangkut kat stock tu, tak sihat ni...

Anonymous said...

agak2 ko dah malas sgt, ko buat je blanket..huhuhu..jual cotton lak ke..sempena hari guru ni ko buatla byk stok & jual borong..tapi sempat ke? hari guru dah dekat..huhuhuhu (suka pulak aku tgk kain jalur2 terang-orange), sure cantik kalau buat bag -ana-

Post a Comment

ORDER FORM

Name:
Address
Phone No
Bag Pattern
Fabric Code
Size Large (17"W x 12"H x 5-6" D)
Medium (15"W x 12"H x 5-6" D)
Small (14"W x 12"H x 5-6" D)
Any Notes or Special Request
Email Address:

form creator